استفاده از شلنگ پلاستیکی توالت در تربیت و رام کردن حیوانات

در سال‌های اخیر، تعداد پرونده‌های مربوط به مسئولیت محصولات مربوط به خرابی مهره‌های پلاستیکی استال خط تامین آب توالت افزایش یافته است.

این مهره‌ها ممکن است در سرویس‌دهی از کار بیفتند و باعث نشت آب شوند که منجر به خسارات مالی و مالی قابل توجهی می‌شود.

این مطالعه در خصوص شلنگ پلاستیکی توالت سه حالت احتمالی خرابی مهره های تامین آب توالت پلاستیکی استال را بررسی می کند. سه حالت شکست آزمایش شده همگی به دلیل شکست بیش از حد بار مهره استال بوده و به شرح زیر است:

(1) سفت شدن بیش از حد مهره استال خط تغذیه،

(2) کشش جانبی خط تامین

(3) کشش جانبی خط تغذیه تردی. علاوه بر این، یک بررسی گشتاور “دست محکم” انجام شد.

سطوح شکست و ویژگی های این آزمون های شکست با میکروسکوپ استریو و میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) مورد بررسی قرار گرفت. حالت‌های شکست برای ارائه راهنمایی در تعیین علت در این تحقیقات مقایسه و مقایسه شدند.

شلنگ

این تحقیق حالت‌های خرابی احتمالی مهره‌های خط تغذیه شیر پرکن پلاستیکی استال (پلی اکسی متیلن، پلی استال، پلی فرمالدئید) را بررسی کرد، یک رابط که معمولاً برای اتصال خط آبرسانی به شیرهای پرکننده توالت استفاده می‌شود.

گزارش شده است که مهره های خط تغذیه بالکک از کار افتاده و باعث سیل و خسارت مالی مرتبط شده است. این خرابی ها چندین حالت شکست مختلف را نشان داده اند.

این مقاله بر خرابی اجزای استال به دلیل سفت شدن بیش از حد مکانیکی مهره ها و کشیدن جانبی در خط تغذیه تمرکز دارد. با مقایسه و مقایسه ویژگی‌های این حالت‌های خرابی متمایز، می‌توان مقایسه ای با خرابی در سرویس انجام داد و راهنمایی در مورد علت خرابی ارائه کرد.

مهره های خط تامین بالکک استال بیشتر از طریق قالب گیری تزریقی و سپس ماشینکاری رزوه ها در سطح داخلی تولید می شوند. مهره خود دارای سوراخی در پایین است که از طریق آن خط عرضه امتداد می یابد.

حلقۀ اطراف خط تغذیه برای نگه داشتن یک واشر مخروطی پلاستیمر در پایین لوله بالکک که از مخزن توالت بیرون زده است، استفاده می شود که برای پر کردن مخزن استفاده می شود.

بالکن ها و مهره های خط تغذیه جفت گیری آن ها دارای ابعاد رزوه ای خاص خود هستند که به 7/8 اینچ B.C یا 7/8 B.C معروف است. این رزوه بالکک یک رزوه مستقیم است و صرفاً برای ایجاد مهر و موم محکم بین واشر مخروطی لاستیکی و پایین لوله بالکک استفاده می شود.

از آنجایی که مهر و موم توسط تداخل رزوه ها ساخته نمی شود، مهره بالکک نیازی به درزگیر اضافی مانند درزگیر نخ لوله کشی (پاپ لوله) یا نوار تفلون ندارد. در یک نصب مناسب، مهره خط تغذیه بالکک فقط باید با دست محکم شود.