استفاده از ماکارونی رشته ای مانا برای ساخت کشتی

برای تهیه خمیر ماکارونی رشته ای مانا خیره کننده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مرحله فنی را دنبال کنید. آرد را روی جای تمیزی بریزید و یک چاه درست کنید و وسط آن تخم مرغ ها را اضافه کنید.

تخم مرغ ها را بدون دست زدن به آرد با همزن بزنید و بعد از مخلوط شدن کامل تخم مرغ ها را اضافه کنید. سپس از دستان خود برای تشکیل یک توپ انعطاف پذیر استفاده کنید که باید 30 دقیقه استراحت کند.

پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاستا را با توجه به سسی که می خواهید استفاده کنید، به اشکال مختلف برش داده و شکل دهید.

در ایتالیا بیش از 350 نوع پاستا ایتالیایی وجود دارد. شکل های سنتی بسیاری از ماکارونی ایتالیایی وجود دارد که پیگیری آنها سخت است. برخی از معروف ترین آنها شامل اسپاگتی است که رشته های بسیار دلپذیری از رشته فرنگی در دهان است.

ماکارونی لوله های کوچکی از ماکارونی است، مانند پنه که در انتها به یک زاویه بریده می شود. ماکارونی مارپیچی شامل اسپیرالی و فوسیلی است که به شکل چوب پنبه‌باز است.

Farfalle که در لغت به معنای پروانه است، شبیه بال هایی است که در وسط و در لبه ها چروکیده شده اند. در مناطق مختلف ایتالیا، اشکال محلی متفاوتی را خواهید یافت که به روشی خاص خورده می شوند. غنای کشور همین است!

فرآیند پخت ماکارونی سنتی ایتالیایی بسیار خاص است. قبل از ریختن نمک و سپس پاستا، اجازه دهید آب بجوشد. روغن را به آب اضافه نکنید.

دستورالعمل پخت روی بسته ماکارونی را بخوانید تا مطمئن شوید که بیش از حد آن را نپزید. ماکارونی های بلند مانند اسپاگتی یا لینگوین را قبل از پختن نشکنید راحت تر می توانید پاستا را دور چنگال بچرخانید و زمانی که طولانی شد میل کنید.