افزایش دمای نمدی یک مبادله ضروری برای کاهش دمای سطح

مرحله دوم این مطالعه در مورد رنگ جدول خیابان راه است و سوالاتی را در مورد چگونگی عملکرد مواد در شرایط مختلف، از جمله تغییرات در بازتاب، کشش یا لغزش، تخریب و دمای زیرسطحی در دوره‌های طولانی‌تر بررسی خواهد کرد.

با مجوز از POLITICO، LLC از E&E News تجدید چاپ شده است. حق چاپ 2021. اخبار E&E اخبار ضروری را برای متخصصان انرژی و محیط زیست ارائه می دهد.

مطالعه ای توسط دانشگاه ایالتی آریزونا و شهر فینیکس نشان داد که استفاده از مواد امولسیونی و رنگ ترافیکی سرد منعکس کننده خاکستری رنگ روی آسفالت سیاه منجر به کاهش 10.5 تا 12 درجه فارنهایت در دمای متوسط ​​سطح جاده می شود، در حالی که دمای طلوع خورشید به طور متوسط ​​2.4 بود.

این انرژی جذب شده ساعت ها در سطوح سنگ فرش شده باقی می ماند و گرما را به هوای شب بازتاب می دهد.

با این حال، محله‌هایی که خیابان‌های انعکاسی داشتند، دمای هوا 0.3 درجه خنک‌تر در طول روز و 0.5 درجه خنک‌تر در شب را در مقایسه با محله‌هایی با جاده‌های سیاه‌پوش تجربه کردند.

محققان گفتند که افزایش دمای نمدی ممکن است یک مبادله ضروری برای کاهش دمای سطح با استفاده از یک سطح بازتابنده مانند رنگ اپوکسی صنعتی باشد.

وب سایت این شرکت اعلام کرد که نمایش محصول در دسامبر گذشته برای اداره خدمات خیابانی شهر لس آنجلس را تکمیل کرده است.

با این حال، مقامات هشدار دادند که روسازی بازتابی با رنگ ترافیکی اکریلیک ترموپلاست نوشدارویی برای اثر جزیره گرمایی شهری نیست.

کارگرانی که روکش خنک روسازی را در خیابان فونیکس اعمال می کنند.

یک برنامه آزمایشی در شهر نشان داد که دمای سطح خیابان‌های با پوشش خنک به اندازه 12 درجه فارنهایت کمتر از دمای آسفالت سنتی است. اعتبار: شهر فینیکس

یک ماده خاکستری بازتابنده می تواند دمای سطح جاده را کاهش دهد.

  • منابع: 
    1. To Beat the Heat, Phoenix Paints Its Streets Gray
  • تبلیغات: 
    1. آبنبات در آمریکا و بیماری قلبی و نتایج سلامت آگاهی محیطی
    2. میلاد مسیح و ساختن ظروف یکبارمصرف
    3. گوجه فرنگی منبع اصلی در رژیم غذایی
    4. پشت پرده اقدام جدید ستاره تیم فوتبال