با استفاده از پودر لیمو خشک خمیر کاغذ تولید می گردد

فیبر محلول می تواند سلامت روده را بهبود بخشد و هضم قند و نشاسته را کند کند. این اثرات ممکن است منجر به کاهش سطح قند خون شود. با این حال، برای دریافت مزایای فیبر از لیمو، باید تفاله آن را بخورید.

افرادی که پودر لیمو خشک را بدون فیبر موجود در پالپ می نوشند، مزایای فیبر را از دست خواهند داد. فیبر محلول در لیمو می تواند به بهبود گوارش کمک کند سلامتی. با این حال، شما باید تفاله لیمو را بخورید، نه فقط آب آن را.

لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین C، فیبر محلول و ترکیبات گیاهی است که به آن تعدادی فواید سلامتی می دهد.

لیمو ممکن است به کاهش وزن کمک کند و خطر بیماری قلبی، کم خونی، سنگ کلیه، مشکلات گوارشی و سرطان را کاهش دهد.

لیمو نه تنها میوه‌ای بسیار سالم است، بلکه طعم و بویی متمایز و مطبوع دارد که آن را به یک مکمل عالی برای غذاها و نوشیدنی‌ها تبدیل می‌کند.

لیمو (Citrus limon) یکی از محبوب ترین مرکبات در جهان است. آنها روی درختان لیمو رشد می کنند و ترکیبی از سیترون و آهک اصلی هستند.

پودر

راه های زیادی برای لذت بردن از لیمو وجود دارد، اما طعم آن بسیار ترش است و معمولا به تنهایی یا به عنوان میوه کامل مصرف نمی شوند.

در عوض، آنها اغلب چاشنی غذا هستند و آب آنها اغلب برای ایجاد طعم ترش استفاده می شود. آنها یک عنصر کلیدی در لیموناد هستند.

لیمو یک منبع عالی از ویتامین C و فیبر، حاوی بسیاری از ترکیبات گیاهی، مواد معدنی و روغن‌های ضروری است.

این میوه های زرد رنگ فواید بالقوه زیادی برای سلامتی نیز دارند. خوردن لیمو ممکن است خطر بیماری قلبی، سرطان و سنگ کلیه را کاهش دهد.

لیمو حاوی چربی و پروتئین بسیار کمی است. آنها عمدتا از کربوهیدرات (10٪) و آب (88-89٪) تشکیل شده اند. یک لیموی متوسط تنها حدود 20 کالری دارد.

مواد مغذی موجود در 1/2 فنجان (100 گرم) لیموی خام و پوست کنده عبارتند از:

کالری: 29
آب: 89%
پروتئین: 1.1 گرم
کربوهیدرات: 9.3 گرم
شکر: 2.5 گرم
فیبر: 2.8 گرم
چربی: 0.3 گرم
کربوهیدرات ها
کربوهیدرات های موجود در لیمو عمدتاً از فیبرها و قندهای ساده مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز تشکیل شده اند.

فیبر اصلی لیمو پکتین است.

فیبرهای محلول مانند پکتین می توانند سطح قند خون را با کاهش سرعت هضم قند و نشاسته کاهش دهند. فیبرهای غذایی بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم هستند و با فواید سلامتی متعددی مرتبط هستند