تولید بیسکویت شکلاتی شیرین عسل با خورده پاک کن های دانش آموزان در مدارس

بیسکویت شکلاتی شیرین عسل به هر نوع غذای پخته شده کوچک با آرد، شکر و چربی به عنوان مواد اصلی اطلاق می شود. 16 می توانید انواع بیسکویت ها را در خواربارفروشی پیدا کنید، از جمله خمیر بیسکویت تازه پخته شده، خنک شده در یخچال، و مخلوط بیسکویت خشک.

یک وعده 1 اونس (28.35 گرم) بیسکویت تهیه شده از مخلوط بیسکویت خشک، 95 کالری، 3 گرم چربی، 14 گرم کربوهیدرات، و 2 گرم پروتئین دارد. گرم چربی، 20 گرم کربوهیدرات و 3 گرم پروتئین

بیسکویت های سنتی، مانند آنهایی که با بیسکویت و سس می خورید، ممکن است منبع خوبی از فیبر نباشند. اما انواع دیگری از بیسکویت وجود دارد. در واقع، بیسکویت های گوارشی، بیسکویت های سختی هستند که به شما کمک می کنند تا فیبر بیشتری را در رژیم غذایی خود دریافت کنید.

بر اساس اطلاعات تغذیه ای از USDA، یک بیسکویت گوارشی 30 گرمی دارای 150 کالری، 20 گرم کربوهیدرات و 2 گرم فیبر است. فیبر موجود در بیسکویت از سبوس گندم، که پوسته بیرونی دانه گندم است، به دست می آید.

بیسکویت

رژیم های غذایی غنی از فیبر ممکن است به جلوگیری از یبوست، کاهش کلسترول و کمک به حفظ وزن کمک کنند. با این حال، بیسکویت گوارشی همچنین حاوی شکر اضافه شده است، با 5 گرم در هر وعده، و ممکن است مغذی ترین منبع فیبر نباشد، اما می تواند مقدار کمی از فیبر را تامین کند. گرم اضافی اگر تمام چیزی است که شما به آن دسترسی دارید.

آلرژی
دستور العمل های بیسکویت متفاوت است و ممکن است حاوی گندم، لبنیات یا تخم مرغ باشد که برخی از رایج ترین آلرژی زاهای غذایی هستند. 15 اگر حساسیت غذایی دارید، دستور غذا یا برچسب غذای خمیر بیسکویت مخلوط یا بیسکویت در یخچال را به دقت بخوانید.

واکنش های آلرژی غذایی از خفیف تا تهدید کننده زندگی متفاوت است. اجتناب از آلرژن ها بهترین راه برای جلوگیری از یک واکنش آلرژیک جدی است.

همچنین می توانید به دنبال دستور العمل های بیسکویتی باشید که غذایی را که به آن حساسیت دارید حذف می کند، مانند بیسکویت های بدون گلوتن برای کسانی که به گندم، بیماری سلیاک یا حساسیت به گلوتن دارند.