خرید دستگاه فشار خون عقربه ای مایکرولایف زندگی یک بچه را زیر و رو کرد

اندازه گیری فشار خون بیش از یک بار مهم است زیرا در طول روز نوسان می کند. همچنین می تواند به دلیل مواردی مانند فعالیت بدنی، استرس، درد یا گرما یا سرمای شدید تغییر کند. اما این نوع افزایش فشار خون موقتی است و به زودی به حالت عادی باز می گردد.

بنابراین، اگر فشار خون فقط یک بار اندازه گیری شود و مشخص شود که بالا است، لزوماً به این معنی نیست که همیشه خیلی بالا است.

اندازه گیری فشار خون که در مطب پزشک با دستگاه فشار خون عقربه ای مایکرولایف گرفته می شود نیز می تواند گمراه کننده باشد: مراجعه به پزشک برخی افراد را چنان عصبی می کند که فشار خون آنها بالا می رود.

بنابراین برای به دست آوردن قرائت های قابل اعتماد، فشار خون در چندین روز مختلف و زمانی که شما در حال استراحت هستید اندازه گیری می شود.

این به این معنی است که روی صندلی بنشینید و استراحت کنید و حدود سه دقیقه قبل از اندازه گیری منتظر بمانید تا سیستم گردش خون شما استراحت کند. بالای بازویی که برای اندازه‌گیری استفاده می‌شود باید روی میز قرار گیرد، تقریباً در همان ارتفاع قلب، در حالی که خواندن انجام می‌شود.

شما می توانید فشار خون خود را به تنهایی با استفاده از فشارسنج دیجیتالی برای اندازه گیری خودکار یا ابزاری به نام فشارسنج برای اندازه گیری دستی اندازه گیری کنید.

دستگاهدستگاه

فشارسنج دیجیتالی اغلب بر روی مچ دست استفاده می شود، اما می توان آنها را روی انگشت یا بازو نیز قرار داد و به سادگی با فشار دادن یک دکمه فعال می شود.

آنها فشار خون را به طور خودکار بر اساس تغییرات در حجم خون در شریان ها می خوانند. هنگام اندازه گیری فشار خون روی مچ دست، مهم است که دست را در سطح قلب نگه دارید. در غیر این صورت می تواند بر خوانش ها تأثیر بگذارد.

مترهای دیجیتال گاهی اوقات می توانند نادرست باشند و به هر حال خوانش های غیرقابل اعتمادی ایجاد کنند – به ویژه در افرادی که مشکلات خاصی در ریتم قلب دارند یا شریان هایی که به دلیل تصلب شرایین سخت شده اند.

اندازه گیری فشار خون با فشارسنج
فشارسنج سه قسمت دارد:

یک کاف که می توان آن را با هوا باد کرد،
فشارسنج (مانومتر) برای اندازه گیری فشار هوا در کاف و
یک گوشی پزشکی برای گوش دادن به صدایی که خون هنگام عبور از شریان براکیال (شریان اصلی موجود در بالای بازو) ایجاد می کند.
مقیاس فشارسنج بین 0 تا 300 میلی متر جیوه است.