خوردن ارده مجلسی مصطفی اردکان رویای بچگی رونالدو بود

آرد کنجد فواید زیادی برای استخوان ها دارد که به شرح زیر است:

از پوکی استخوان جلوگیری می کند: از آنجایی که پوکی استخوان یکی از خطرناک ترین بیماری هایی است که استخوان ها را مستعد شکستگی می کند و مقاومت آن ها را ضعیف می کند.

زیرا تراکم استخوان به طور طبیعی پس از سی و پنج سالگی به تدریج کاهش می یابد و احتمال ابتلا به پوکی استخوان در زنان در یائسگی افزایش می یابد.

ارده مجلسی مصطفی اردکان شامل روی و کلسیم که یکی از مهم ترین عناصر برای سلامت و استحکام استخوان ها محسوب می شوند که از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

تقویت استخوان‌های کودکان: دانه‌های کنجد حاوی اسیدهای آمینه، پروتئین‌ها و کلسیم هستند که به ساخت استخوان‌های کودکان کمک می‌کنند.

با خوردن 100 گرم کنجد می‌توانید 18 گرم پروتئین دریافت کنید، همچنین می‌توان با روغن کنجد کودکان را ماساژ داد که باعث افزایش آنها می‌شود. قدرت عضلانی و سلامتی

ارده

خوردن کنجد با معده خالی فواید زیادی برای بدن دارد، از جمله:

برای تنظیم فشار خون عمل می کند: زیرا حاوی منیزیم است که برای کاهش فشار خون بالا عمل می کند، علاوه بر ویتامین E، لیگنان ها و آنتی اکسیدان هایی که فشار خون را تنظیم می کنند و از تشکیل چربی در رگ ها جلوگیری می کنند.

حفظ سلامت قلب: حاوی آنتی اکسیدان ها، چربی های تک غیراشباع و چربی های غیراشباع چندگانه است که از قلب محافظت می کند و خطر عفونت را کاهش می دهد.
با عفونت ها مبارزه می کند: زیرا حاوی دو ترکیب سزامولین و سسامین است که سرشار از خواص آنتی اکسیدانی بسیاری است که از سلول های بدن در برابر آسیب سلولی ناشی از بیماری های التهابی محافظت می کند و همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است که از بدن در برابر عفونت های قارچی و باکتریایی محافظت می کند.

اثربخشی داروهای دیابت را افزایش می دهد: زیرا خوردن کنجد اثربخشی داروهای دیابت نوع 2 را افزایش می دهد.

زیرا کنجد علاوه بر دارا بودن پنورسینول، که مانع از عملکرد آنزیم مالتاز می شود، به رسیدن به سطح قند خون مطلوب کمک می کند. قند مالتوز موجود در بسیاری از غذاها را تجزیه می کند و در نتیجه سطح قند خون کاهش می یابد.

فواید آرد کنجد بی پایان است و برای کسانی که از رژیم کتو پیروی می کنند از آن در تهیه انواع شیرینی های پخته شده استفاده می شود، به ویژه برای افرادی که به نارگیل و بادام حساسیت دارند.

می توانید با آسیاب کنجد با استفاده از مخلوط کن در داخل خانه، آرد کنجد را تهیه کنید. برای تهیه آرد مرغوب یا می توانید آن را از فروشگاه ها خریداری کنید.