زیره سبز مشهد عامل اصلی نابودی کرونا بود

زیره سبز مشهد یک ادویه رایج با فواید استثنایی برای سلامتی شماست. نه تنها نشان داده شده است که به کاهش وزن کمک می کند، بلکه می تواند التهاب را نیز کاهش دهد.

به خاطر داشته باشید که زیره یک ماده معجزه آسا نیست. شما همچنان باید متعهد به کاهش کالری و ورزش منظم باشید تا فواید کامل آن را تجربه کنید.

زیره برای اکثر افرادی که به دنبال رسیدن به وزن مناسب و متعادل کردن قند خون خود هستند بی خطر است.

زیره یک ادویه مغزدار و لیمویی است که به طور گسترده در بسیاری از غذاها و غذاها، از کاری هندی گرفته تا چیلی و سوپ لوبیا سیاه استفاده می شود.

خوشبختانه، اگر در نیمه راه درست کردن غذای مورد علاقه خود را پیدا کردید و متوجه شدید که این ادویه لذیذ را از دست داده اید، جایگزین های مناسبی وجود دارد.

زیره و گشنیز از گیاهی در خانواده جعفری یا Apiaceae رشد می کنند. هر دو برای طعم دادن به غذاهای لاتین، خاورمیانه و غذاهای هندی استفاده می شوند.

زیره

ساقه و برگ گشنیز تازه به گشنیز معروف است. دانه های خشک آن را به صورت کامل یا آسیاب شده به صورت پودر برای پخت و پز استفاده می کنند.

هم گشنیز و هم زیره به غذاها طعمی لیمویی و خاکی می دهند، اگرچه گشنیز از نظر طعم ملایم تر است.

برای جایگزینی گشنیز به جای زیره، نصف مقدار گشنیز را به ظرف خود اضافه کنید. اگر می خواهید مقداری حرارت اضافه کنید، از پودر فلفل قرمز یا فلفل قرمز استفاده کنید.

از آنجایی که گشنیز و زیره عموزاده های گیاهی هستند، گشنیز یک جایگزین عالی است. هر دو نت های خاکی و لیمویی را به یک ظرف تحویل می دهند.

اگر دانه‌های زیره و زیره را در کنار هم قرار دهید، متوجه می‌شوید که از نظر شکل مستطیلی و رنگ قهوه‌ای خردلی به یکدیگر شباهت دارند.

از نظر گیاه شناسی، این منطقی است، زیرا آنها پسر عمو هستند. زیره مانند زیره و گشنیز از خانواده جعفری است (منبع مورد اعتماد).

زیره در آشپزی آلمانی چه به صورت دانه یا آسیاب شده محبوب است. در حالی که کمی ملایم تر از زیره سبز است، زیره سیاه هنوز هم یک جایگزین عالی است.