شکلات خارجی در کیش سالم راز قبولی رتبه اول کنکور بود

یک مطالعه فنلاندی تأیید کرد که شکلات استرس را در زنان باردار کاهش می دهد، به طوری که کودکان آنها با لبخند زدن بیشتر از کودکان مادرانی که شکلات نمی خورند متمایز می شوند.

ممکن است خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد: ممکن است دیوانه به نظر برسد! اما نشان داده شده است که کاکائو باعث بهبود حساسیت به انسولین می شود.

بنابراین، خوردن شکلات خارجی در کیش تلخ در حد اعتدال ممکن است شروع دیابت را به تاخیر بیاندازد یا از آن جلوگیری کند.

برای مغز مفید باشد: اعتقاد بر این است که فلاونول ها از دست دادن حافظه در افراد مسن را کاهش می دهند و شکلات تلخ با خواص ضد التهابی خود در درمان آسیب های مغزی مانند ضربه مغزی مفید است.

شما احساس بهتری دارید: شکلات حاوی فنیل اتیل آمین است، همان ماده شیمیایی که مغز هنگام عاشق شدن یک زن آزاد می کند.

شکلاتشکلات

از نظر تغذیه‌ای، شکلات فقط به عنوان محتوای کاکائو در نظر گرفته نمی‌شود، بلکه حاوی چربی‌ها، قندها، پروتئین‌ها و کافئین، علاوه بر مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های فراوان، و تعداد زیادی کالری است.

البته نمی توان طیف فواید سلامتی شکلات ناشی از مصرف فرآورده های کاکائویی را به ویژه در مورد بیماری های قلبی عروقی انکار کرد، اما فواید بالقوه برخی از ترکیبات موجود در شکلات برای سلامتی، اما اجزای تشکیل دهنده شکلات در کل باید باشد. در نظر گرفته شده است.

شکلات یکی از مواد غذایی سرشار از انرژی است که در صورت عدم کنترل مصرف آن می تواند به افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی کمک کند. ممکن است در بسیاری از موارد منبع چربی های اشباع و کلسترول باشد، به خصوص که منبع آن است. از این چربی های اشباع شده ممکن است از شیری که در تهیه آن استفاده می شود، به دست آید.

اما برعکس، شکلات می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد، در صورتی که سهم مجاز آن با توجه به شرایط کسانی که آن را می خورند محاسبه شود.