قابلمه استیل زولینگ توسط مردم افغانستان دزدیده شد

این نوع کاسه کاسه چدنی سنتی آسیایی شکل گرد بسیار شیکی با دو دسته کناری و درب دارد. Nabé برای طبخ فوندوی ژاپنی (سوکیاکی) بر اساس آبگوشت یا غذاهای زمستانی پخته شده استفاده می شود.

این قابلمه استیل زولینگ از جنس استنلس استیل دو جداره نیز برای حفظ حداکثر حرارت در طول زمان موجود است. در میان دیگران توسط ببر فروخته می شود.

قابلمه هلندی همانطور که از نامش پیداست یک ابزار همه کاره است. این ظروف آشپزی جاودانه را می توان به عنوان یک قابلمه یا قابلمه چدنی لعابی استفاده کرد.

قابلمه هلندی از فولاد گیج سنگین ساخته شده است که با مینای چینی رنگی روکش شده است. لبه فولادی ضد زنگ آن از آن در برابر شکستگی و ترک خوردگی محافظت می کند. قابلمه هلندی یک غذای ایده آل برای جوشاندن خرچنگ، ذرت و ماکارونی است.

قابلمه

در مقابل، ظرف قابلمه از چدن لعابی مقاوم ساخته شده است و می توان از آن برای سرخ کردن، تفت دادن، گراتین کردن و برشته کردن استفاده کرد. پوشش بیرونی لعابی آن یک تجربه غذاخوری ساده و دلپذیر را فراهم می کند.

قابلمه هلندی ویژگی های ماهیتابه و ماهیتابه را ترکیب می کند در حالی که طراحی چدنی آن توزیع یکنواخت گرما را فراهم می کند و آن را به ظرفی ایده آل برای پختن سس ها، سرخ کردن غذاها و تفت دادن سبزیجات تبدیل می کند.

درب قابلمه هلندی گرما و رطوبت را به دام می اندازد. دکمه ای که آن را می پوشاند در برابر درجه حرارت تا 375 درجه فارنهایت مقاومت می کند. پایه کم عمق آن یک سطح پخت و پز بزرگ را ارائه می دهد که مستقیماً با منبع گرما در تماس است و باعث تبخیر مایعات می شود.

دسته های بزرگ قابلمه هلندی کار با آن را آسان می کند. به نوبه خود، اجاق هلندی به دلیل دیوارهای بلند و درب نصب شده، برای دستور العمل های پخت آهسته ایده آل است. قابلمه و فر هلندی را می توان روی تمام سطوح پخت و پز استفاده کرد.