قارچ دکمه ای در بازار امروز قادر به درمان سردرد می باشد

قارچ دکمه ای در بازار امروز طعم اومامی یا طعمی گوشتی را به غذاها اضافه می کنند. بروکینگ می‌گوید: «آن‌ها تقویت‌کننده‌ای عالی هستند که می‌توان به جای گوشت یا علاوه بر آن در بسیاری از دستور العمل‌ها اضافه کرد»

به عنوان بخشی از یک مطالعه کوهورت آینده‌نگر بزرگ که در آوریل 2021 در Nutrition Journal منتشر شد، محققان دریافتند شرکت‌کنندگان در مطالعه که یک وعده قارچ در روز مصرف می‌کردند در مقایسه با کسانی که یک وعده گوشت فرآوری شده یا قرمز مصرف می‌کردند، 35 درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از هر نوع قارچ بودند. علت.

نویسندگان مطالعه گزارش می دهند که دلیل احتمالی آن این است که قارچ ها علاوه بر اینکه حاوی آن آنتی اکسیدان های ارگوتیونئین و گلوتاتیون هستند، کالری، سدیم و چربی کم و فیبر بالایی نیز دارند.

قارچ

در عین حال، افرادی که قارچ مصرف می کنند تمایل دارند رژیم های غذایی سالم تری داشته باشند، بنابراین مشخص نیست که آیا مصرف قارچ به تنهایی باعث طول عمر بیشتر شرکت کنندگان می شود یا خیر.

همه ما می‌خواهیم با افزایش سن، تیزبین بمانیم، اما 12 تا 18 درصد از افراد 60 ساله یا بالاتر دچار اختلال شناختی خفیف (MCI) هستند، وضعیتی که گاهی پیش‌آهنگ آلزایمر است و بر حافظه، مهارت‌های تفکر و قضاوت تأثیر می‌گذارد.

انجمن آلزایمر. یک رژیم غذایی سالم برای پیری مغز مهم است و قارچ می تواند بخشی از آن باشد. در یک مطالعه بر روی 663 بزرگسال 60 ساله و بالاتر در سنگاپور، کسانی که گزارش کردند بیش از دو وعده قارچ در هفته مصرف می‌کنند، 57 درصد کمتر از افرادی که کمتر از یک بار در هفته آن را مصرف می‌کنند، احتمال ابتلا به MCI را داشتند.

مطالعه در مجله بیماری آلزایمر. (در این مطالعه از قارچ های طلایی، صدف، شیتاکه، دکمه سفید، قارچ خشک و کنسرو شده استفاده شد.)

یکی از دلایل احتمالی خواص محافظت شناختی آنها؟ ارگوتیونئین، که نه تنها یک آنتی اکسیدان است، بلکه دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد، که هر دو ممکن است از آسیب عصبی محافظت کنند.