مردم هند از صندلی چرخدار پلاستیکی بجای صندلی خودرو استفاده می کنند

هدف از این تحقیق آموزش نحوه مدیریت صحیح زباله ها و کمک به آنها در ایجاد صندلی چرخدار پلاستیکی های دوستدار محیط زیست با استفاده از بطری های پلاستیکی قابل بازیافت بود.

بطری های پلاستیکی از پلاستیک با چگالی بالا ساخته می شوند. بطری های پلاستیکی در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان است.

بطری های پلاستیکی مانع بزرگی برای کانال ها هستند زیرا باعث سیل می شوند. بنابراین، محققان ایده ساختن یک صندلی دوستدار محیط زیست را با استفاده از بطری های پلاستیکی داشتند.

این مطالعه نشان داد که چگونه بطری های پلاستیکی زباله ما به چیزهای مفیدی تبدیل می شوند که می توانند به جامعه و مدرسه کمک کنند.

محققان توصیه می کنند که هر دانش آموزی می تواند یک محصول ارزشمند شبیه به یک صندلی دوستدار محیط زیست ایجاد کند.

این می تواند فردی را خلاق تر کند و به یک تجارت تبدیل شود. همچنین می تواند نظم و انضباط دانش آموزان را در کالج Bestlink فیلیپین بهبود بخشد. روش تحقیق مورد استفاده، روش توصیفی بود که برای این پژوهش مناسب بود.

مطالعه توصیفی وضعیت موجود را تعیین و گزارش می کند. این مطالعه شامل همه دانش‌آموزانی بود که حقایقی را در مورد ماهیت و وضعیت هر چیزی ارائه کردند.

این مطالعه به شرایط رابطه مربوط می شود. نتایج این مطالعه به شدت موافق بود که ساختن یک صندلی دوستدار محیط زیست با استفاده از بطری‌های پلاستیکی ضایعاتی مؤثر است.

زیرا بطری‌های پلاستیکی را به چیزهای مفید در جامعه تبدیل می‌کند و به دانش‌آموزان کمک می‌کند خلاق‌تر و منظم‌تر شوند. این مطالعه اهمیت نظم و انضباط برای دانشجویان را مورد بحث قرار داد که هدف اصلی این مطالعه بود.