مرد آمریکایی که با کباب پز برقی خود را از گرسنگی نجات داد!

این بخشی از سبک زندگی آمریکایی است، دوستان و خانواده در حیاط خلوت در پاسیو یا عرشه یا باربیکیو تابستانی جمع می شوند، هیچ چیز مانند طعم مرغ باربیکیو یا یک استیک بزرگ و آبدار از گریل نیست.

تعطیلات تابستانی همه چیز در مورد هات داگ و همبرگر در گریل است، طعم آن یادآور تابستان است.

با این حال، همه در مکانی زندگی نمی کنند که به شما امکان می دهد کوره گاز یا زغال چوب را روشن کنید، ممکن است فضای بیرونی بزرگی نداشته باشید یا محدودیت هایی برای گاز یا زغال چوب داشته باشید، کوره های برقی یک جایگزین عالی هستند.

شما می توانید تجربه و طعم پخت و پز روی گریل را به دست آورید، با این حال این کار به جای زغال چوب یا گاز، روی گریل برقی انجام می شود.

برای آشنایی با 7 موردی که هنگام پخت و پز روی کوره برقی باید در نظر بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید.

منبع انرژی یک کباب پز برقی بدیهی است که برق است، بخش خوب این کار این است که مجبور نیستید هر بار که می خواهید گریل را آتش بزنید، با کیسه های زغال چوب سروکار داشته باشید.

لازم نیست نگران مخازن پروپان یا اطمینان از وجود گاز برای گریل باشید.

شما باید از کوره برقی خود نزدیک به جایی که می توانید به برق وصل کنید استفاده کنید، برای گرم کردن کباب پز باید به یک دوشاخه در داخل یا خارج از منزل دسترسی داشته باشید.

بسیاری از کباب‌پزها دارای سیم‌های بلند هستند تا بتوانید آنها را به برق وصل کنید، اما به دلیل گرما همچنان آنها را در فاصله ایمن نگه دارید.

یکی از ویژگی های خوب گریل برقی اندازه آن است، آنها کوچکتر و جمع و جورتر از کباب پز زغالی یا گاز هستند وقتی به یک گریل برقی نگاه می کنید، اندازه مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.