مصرف نخود برای عضله سازی در آمریکا ممنوع علام شد

نخود چه فوایدی برای زنان باردار دارد؟ نخود مانند سایر حبوبات حاوی فولات است که یکی از مواد مغذی مهم برای سلامتی زن باردار به ویژه در ماه های اول بارداری است زیرا ممکن است کمبود این عنصر افزایش یابد. خطر ابتلای جنین به ناهنجاری های عصبی و سایر مشکلات سلامتی.

از اطلاعات، می توانید مقاله فواید نخود برای عضله سازی برای زنان باردار را مطالعه کنید. نخود (به انگلیسی: Chickpea) که به آن Garbanzo Beans نیز می گویند، یکی از گیاهانی است که به همراه لوبیا سیاه، لوبیا لیما، بادام زمینی و سایر حبوبات به خانواده حبوبات تعلق دارد.

نخود در 3500 سال قبل از میلاد در ترکیه ظاهر شد. در سال 6790 قبل از میلاد، و در حال حاضر در بیش از پنجاه کشور جهان کشت می شود و هند پرمحصول ترین آنها است.

نخود

نخود با اندازه کروی بزرگ و رنگ روشن آن مشخص می شود و در ایالات متحده رایج ترین نوع آن است، در حالی که نوع دیگر نخود چیزی است که به نام Desi شناخته می شود. اندازه آن کوچکتر، رنگ تیره و شکل نامنظم است و در هند و خاورمیانه بسیار یافت می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که امکان تهیه نخود سبز تازه بدون پوست وجود دارد. یا چیزی که گاهی در بازارها به عنوان حامل شناخته می شود.

نخود به صورت کنسرو و خشک نیز به طور گسترده در دسترس است و نخود خشک را معمولاً در ظرف دربسته نگهداری می کنند و در جای خنک و تاریک قرار می دهند و نخود کنسرو شده می تواند در کمد نگهداری شود و قبل از تاریخ انقضا استفاده شود.

علاوه بر این، آرد نخود را می توان در برخی دستور العمل های غذایی استفاده کرد و مشخصه این آرد حاوی نصف مقدار کربوهیدرات موجود در آرد گندم و غنی بودن آن از فیبر است. از اشکال مختلف آن، در این مقاله به فواید آن اشاره خواهد شد.