پخش پودر سیر کیلویی در مدارس روزانه فیروزکوه

آیا تا به حال فکر کرده اید که سیر تازه در مقابل پودر سیر کدام بهتر است؟ پودر سیر و نمک سیر چطور؟ آیا یکی بهتر از دیگری است؟ هم از نظر طعم و هم از نظر سلامتی، آیا استفاده از سیر تازه یا پودر خشک تفاوتی دارد؟

من معمولا از پودر سیر کیلویی در آشپزی استفاده می کنم. من عاشق تندی هستم و گاز گرفتن آن غذا می دهد. گاهی فقط کمی سیر می‌خواهم نمی‌خواهم غذا را غرق در غذا کند… یا نفر بعدی را که با او صحبت می‌کنم بترسانم!

آیا پودر سیر در برخی غذاها بهتر عمل می کند؟ چه زمانی باید از یکی بر دیگری استفاده کرد و آیا نمک سیر نقشی دارد؟ نمک سیر چه تفاوتی با پودر سیر دارد؟

در این مقاله، ابتدا همه چیز را در مورد سیر تازه از جمله نحوه انتخاب آن در فروشگاه، فروشگاه و پختن با آن یاد خواهید گرفت.

سپس، در مورد آن شیشه های سیر خرد شده و بطری شده ای که در راهروی ادویه می بینید، یاد خواهید گرفت. در نهایت، در مورد خراش های سیر و اینکه چرا باید با دیدن آنها در بهار امسال مقداری از آنها را بردارید، خواهید آموخت.

با کمال تعجب، سیر یک سبزی است اما در پخت و پز بیشتر شبیه یک سبزی است. از خانواده پیاز، تره فرنگی و موسیر است و در زیر زمین رشد می کند. پس از برداشت و خشک شدن، طعمی منحصر به فرد و تند به غذاهای خام و پخته می دهد.

سیر قرن هاست که در غذاهای مدیترانه ای، آمریکای لاتین و آسیایی استفاده می شود. تصور می شود که منشأ آن در آسیا باشد. با گذشت زمان سیر به کشورهای مدیترانه و سراسر اروپا راه یافت و در آنجا به عنوان چاشنی در غذا و همچنین دارو استفاده می شد.

پودر

سیر از استفاده اولیه برای دفع ارواح شیطانی گرفته تا استفاده از آن به عنوان آنتی بیوتیک توسط آلمانی ها و روس ها در طول جنگ جهانی اول و دوم و تحقیقات امروزی در مورد خواص آنتی اکسیدانی آن، یکی از گیاهان دارویی بسیار مورد مطالعه و مورد استفاده در جهان است.

فواید سیر تازه برای سلامتی
در حالی که طعم آن چیزی است که احتمالاً هنگام استفاده از سیر به آن فکر می کنید، این فقط آغاز قدرت فوق العاده آن است. فواید سلامتی نیز دارد.

در داخل هر حبه سیر یک ماده مغذی به نام آلیسین نهفته است. این کلمه فانتزی به نظر می رسد اما شبیه به نام زن «آلیسون» تلفظ می شود.

آلیسین یک آنتی اکسیدان و همچنین جزئی است که طعم تند سیر را می دهد. همچنین این همان چیزی است که به نظر می رسد مسئول بیشتر فعالیت درمانی سیر است.