پوشیدن لباس مرد عنکبوتی سیاه بچه گانه توسط فضانوردان

من هنوز نتوانسته ام این واقعیت را مشاهده کنم که وقتی دمای بدن گرم است، لباس اثر خنک کننده دارد. وقتی بچه های من گرم هستند، لباس هایشان هم گرم است.

به عنوان مثال، لباس مرد عنکبوتی سیاه بچه گانه را فقط در شب های بسیار سرد برای خواب می پوشند و در تابستان آنها را کاملاً بسته بندی می کنیم.

درست است که کودکان معمولاً کمتر از ما بزرگترها عرق می کنند و پشم نیز رطوبت ساطع شده از بدن را به خوبی جذب می کند. این کار پوست را زیبا و خشک نگه می دارد.

اما می توانید با نگاه کردن به سر قرمز، گوش قرمز یا گردن بسیار گرم کودکان متوجه شوید که چه زمانی بیش از حد گرم هستند.

به عنوان یک جایگزین سبک تر، لباس های بدن و پیراهن هایی نیز وجود دارد که از مخلوط پنبه-پشم-ابریشم ساخته شده اند. آنها همچنین کمی ارزان تر هستند و من واقعاً ظاهر آنها را دوست دارم.

یکی از بچه های من تقریبا همیشه خیلی گرم است. با این مخلوط مواد به بهترین وجه کنار می آید.

اتفاقاً من به اندازه پشم-ابریشم از پشم آب پز هم برای بچه ها و هم برای خودم قدردانی می کنم اما برای من موضوع مربوط به فصل دیگری از وسایل کودک است. شاید بعدش یه پست وبلاگ باشه..

لباسلباس

تا به حال چه تجربیاتی از لباس های پشمی و ابریشمی بچگانه داشته اید؟ استراتژی های تمیز کردن شما چیست؟

اگر می خواهید برای اولین بار از تجربیات من در مورد پشم / ابریشم بیشتر بخوانید، مقاله خود را توصیه می کنم:

بیشتر لباس‌های موجود در عکس‌ها به غیر از یک ترکیب بدنه/شلوار، توسط خود خریداری شده‌اند. چند وقت پیش نمونه روابط عمومی بود. من مقاله را به صورت سرمقاله، بدون سفارش و پرداخت منتشر می کنم.

پشم و ابریشم ترکیبی مبتکرانه از پارچه ها است – به نظر حقیر ما. ما به نوزادان خود یک پوشش فوق‌العاده محافظ و گرم‌کننده پس از حضور در شکم مادر با لباس‌های پشمی/ابریشمی می‌دهیم.