گران ترین ساعت زنانه سواروسکی از جنس بال سوسک است

دانش و درک سواروسکی از برند همچنین شامل این واقعیت است که سازنده ساعت ژنو با اختراع تاج ضد آب، انگیزه تعیین کننده ای برای رشد بیشتر فراهم کرد. آیا می فهمی و دیگر نمی شنوی؟

خوب اما معنای نقاط روی تاج سواروسکی ممکن است دانش عمومی سواروسکی شما را به شما بگوید – اگر اصلاً به نقاط روی تاج توجه کرده باشید.

ساعت زنانه سواروسکی دارای دو یا سه نقطه روی تاج هستند. دو نقطه یا کشیدن انگشت روی برخی از مدل‌ها به این معنی است که کیس Oyster تا عمق آب تا عمق 100 متری به سادگی در برابر آب مقاوم است.

این باید برای اکثر دارندگان سواروسکی  و در زندگی روزمره کافی باشد. سیستم Rolex Twinlock که در سال 1953 اختراع شد مسئول این امر است. نه تنها تاج، بلکه لوله ساعت نیز مهر و موم شده است. رولکس سیستم آب بندی Twinlock را روی تاج با دو نقطه یا یک خط نشان می دهد.

سه نقطه روی تاج سواروسکی نشان دهنده مهر و موم سه گانه تاج است. جای تعجب نیست که این سیستم مهر و موم سه قلو نامیده می شود و در ساعت های غواصی رولکس Rolex Submariner، Rolex Sea-Dweller و Rolex Deepsea یافت می شود.

بنابراین اگر در موقعیتی قرار گرفتید که به این فکر می کنید که آیا مقاومت در برابر آب برای برنامه های ورزشی شما در زیر آب کافی است یا خیر، نگاهی به تاج در آینده کافی است و مقاومت احتمالی آب را خواهید دید.

با داشتن چنین دانش جالب سواروسکی  ، امیدواریم که از سواروسکی خود لذت بیشتری ببرید – یا بتوانید در گفتگو با دانش دقیق خود از ساعت های رولکس امتیاز کسب کنید.

ساعت

در حالی که برخی از افراد به احترام و قدردانی اهمیتی نمی دهند، ساعت ها شروع کننده خوبی برای مکالمه هستند و می توانند شروع یک رابطه مادام العمر با فردی باشد که عاشق ساعت است.

ساعت های مکانیکی صنعت بزرگی هستند و گروه ها و جوامع زیادی از مردم وجود دارند که در مورد ساعت ها بحث می شود. این موضوعی است که به ایجاد روابط بین افرادی که به دنبال علایق و اشتیاق مشترک هستند کمک می کند.

از نظر احترام، وقتی کسی از شما زمان می‌پرسد، نگاه کردن به مچ دست شما بسیار شیک‌تر و زیباتر از بیرون کشیدن گوشی از جیب به نظر می‌رسد. بررسی زمان روی ساعت مچی هنوز هم جذابیت و ظرافت خاصی در آن وجود دارد.