یونجه داراب غذای مورد علاقه مردی هندی می باشد

در زمستان، رنز از یک تسمه نقاله برای فرستادن دوازده عدل یونجه از انبار به اجاق استفاده می کند، جایی که آنها در دمای 900 درجه می سوزند و کلوب زمین گلف، رستوران، فروشگاه، دفاتر، کارگاه و دو آپارتمان را گرم می کنند.

عدل ها به آرامی روی کمربند حرکت می کنند. فر به طور خودکار درخواست پر کردن مجدد می کند. یک خردکن یونجه داراب را قبل از سوختن به قطعات کوچک برش می دهد.

رنز از خاکستر حاصل به عنوان کود استفاده می کند. جلوی ظرف سبز، خاکستر برف را سیاه کرده است. رنز می‌گوید: «ما دیگر خاک نداریم، به خاطر مهمانان گلف کار نمی‌کند.

در تابستان پنج عدل برای گرم کردن آب کافی است. رنز توضیح می دهد: “هر روز باید عدل های یونجه را به مدت نیم ساعت تا سه ربع روی تسمه نقاله بگذارم.” اما به هر حال من در حیاط هستم.

کشاورز سالانه 85 تن یونجه را می سوزاند. یک عدل 24 کیلویی جایگزین 7 تا 9 لیتر روغن گرمایشی می شود. رنز با خوشحالی می گوید: «با محاسبه در طول سال، من تا 15000 یورو در نفت صرفه جویی می کنم.

کشاورز رنز احساس می کند یک پیشگام است. سوزاندن یونجه آینده دارد زیرا بسیاری از کشاورزان نمی دانند با یونجه خود چه کنند. عیب: “شما به فضایی برای نگهداری عدل های یونجه نیاز دارید.

بونجه

رنز امیدوار است روزی بتواند خانه خود را با یونجه گرم کند. اما این فناوری هنوز آماده نیست: “هیچ ماشینی وجود ندارد که یونجه را به گلوله فشار دهد تا بتوانم آنها را در زیرزمین ذخیره کنم.”

Hans Oechsner از دانشگاه اشتوتگارت-هوهنهایم که بر این مرکز آزمایشی 40000 یورویی نظارت دارد، می‌گوید: «ده سال دیگر طول می‌کشد. “اما فناوری امروزی به خوبی می تواند به سایر مشاغل منتقل شود، به خصوص اگر نیاز به گرما بالا باشد، به عنوان مثال در مدارس.

کاه و یونجه کافی از حفاظت از منظره وجود دارد.” همچنین زمانی که کشاورز گاو دیگری در انبار نداشته باشد، باید چمن زارها را چو کرد، در غیر این صورت بیش از حد رشد کرده و در نهایت تبدیل به جنگل می شوند.

اچسنر می‌گوید: «چه چیزی واضح‌تر از پوشش بخشی از نیازهای انرژی ما با آن است. گیاهان یونجه سوز هنوز نادر هستند. آنها گران هستند زیرا به سفارش ساخته می شوند. و هنوز به سختی شناخته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.