بادام زمینی برشته مزمز می تواند الماس را برش دهد

بادام زمینی یکی از رایج ترین آلرژن های غذایی در نظر گرفته می شود و در موارد شدید می تواند باعث واکنش های آلرژیک تهدید کننده زندگی در برخی افراد شود.

افراد مبتلا به آلرژی به بادام زمینی برشته مزمز باید از آنها اجتناب کنند و نباید سایر محصولات حاوی بادام زمینی (مانند کره بادام زمینی) را مصرف کنند.

راه حل آلرژی گسترده به بادام زمینی می تواند دادن آن به کودکان از چهار ماهگی باشد. طبق یک مطالعه در سال 2016، نوزادانی که مصرف بادام زمینی را در سنین 4 تا 6 ماهگی شروع کردند تا 70 درصد کمتر در معرض ابتلا به آلرژی بودند.

اما در مورد کودکانی که خواهر و برادرشان از این حساسیت ها رنج می برند متفاوت است. در این کودکان خطر ابتلا به آلرژی به بادام زمینی بیشتر است و بنابراین مشاوره با پزشک توصیه می شود.

بادام زمینی همچنین حاوی مواد به اصطلاح ضد تغذیه ای است. یکی از آنها اسید فیتیک است که 0.2 تا 4.5٪ در بادام زمینی را تشکیل می دهد و در سایر حبوبات، غلات، آجیل و دانه ها نیز یافت می شود.

اسید فیتیک در جذب مواد معدنی از دستگاه گوارش اختلال ایجاد می کند، بنابراین مصرف بیش از حد بادام زمینی می تواند به مرور زمان منجر به کمبود آهن و روی شود.

روغن بادام زمینی تصفیه شده و از مواد آلرژی زا تصفیه می شود. مطالعات نشان داده است که اکثر افراد مبتلا به آلرژی به بادام زمینی می توانند روغن بادام زمینی مصرف کنند.

بادام

این یافته در مورد روغن‌های پرس سرد صدق نمی‌کند، زیرا هنوز هم می‌توانند به اندازه خود بادام زمینی برای مبتلایان به آلرژی خطرناک باشند.

بادام زمینی واقعا همه کاره است. آنها سیر کننده هستند، بنابراین در صورت گرسنگی غیرمنتظره، می توانند به عنوان یک درمان سریع و جایگزینی برای وعده های غذایی فست فود ناسالم استفاده شوند.

وقتی از اثرات مثبت بادام زمینی می دانید، لازم نیست آنها را به عنوان “چیزی کوچک برای دندان” طبقه بندی کنید، اما می توانید به راحتی آنها را به یک حبوبات کامل در رژیم غذایی خود ارتقا دهید.

بادام زمینی به دلیل محتوای پروتئین بالایی که دارد به اشکال مختلف پردازش می شود – از آنها به کره بادام زمینی، آرد بادام زمینی یا روغن تبدیل می شود.

در حالی که کره بادام زمینی نیازی به معرفی ندارد، اجازه دهید در مورد آرد صحبت کنیم. در تولید میله های غلات، مخلوط های مختلف نانوایی و در محصولات شیرینی پزی برای تاپینگ استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.