زنی که با خوردن گلاب کوه زرد تمام عمر خود را گریه کرد

گلاب که برای نسل‌ها با نام هیدروسول یا آب گل شناخته می‌شود، یک دارایی زیبایی واقعی برای تمام سنین است.

علاوه بر رایحه شیرین و مست کننده گلاب کوه زرد ، دارای خواص مرطوب کنندگی، ضد پیری، محافظت کننده، تصفیه کننده، التیام بخش، ضد التهابی، طراوت و آرامش بخش است.
بیایید با هم خواص فراوان و کاربرد هیدروسول گل عشق را روی پوست و مو کشف کنیم. گلاب فواید زیبایی هم برای پوست و هم برای مو دارد. دارای خواص زیر می باشد.

آبرسان، تقویت کننده و روشن کننده: گلاب باعث درخشندگی، بیدار کردن، صاف کردن، رنگ کردن و روشن شدن پوست می شود و همچنین بر آبرسانی و احیای پوست تأثیر می گذارد.

پاک کننده، قابض: گلاب به پاکسازی ملایم پوست حتی حساس کمک می کند و یک خاصیت قابض، پاک کننده و متعادل کننده برای پوست های مختلط تا چرب یا مستعد آکنه است، به خصوص وقتی صبح روی پوست تمیز و/یا عصر بعد از پاک کردن آرایش استفاده شود. پاکسازی پوست

گلاب

ضد التهاب، ضد باکتری و تسکین دهنده: ترکیب غنی از ویتامین ها و پلی فنول ها به آن خواص ضد التهابی موثری بر روی آکنه، تحریکات پوستی، التهاب پوست سر و شوره سر خشک می دهد.

روی پوست یا پوست سر اسپری کنید سپس به آرامی ماساژ دهید، تسکین آن اغلب فوری است.

شفابخش، آرام بخش و بازسازی کننده: گلاب با نرمی خود به رفع خارش، سوزش و قرمزی (اگزما، روزاسه، پسوریازیس و غیره) و همچنین بازسازی پوست بسیار خشک یا پوسته پوسته کمک می کند.

عمل شفابخش آن به کاهش آکنه، لکه های آکنه یا اسکارهای اخیر کمک زیادی می کند. همچنین پوست قرمز شده در اثر آفتاب را تسکین می دهد.

ضد پیری و محافظ: گلاب با غنی بودن از اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان ها به محافظت از پوست در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد کمک می کند.

در نتیجه با پیری زودرس پوست مبارزه می کند. عملکرد آن به حفظ غلظت و کیفیت بهینه کلاژن پوست کمک می کند و در نتیجه خاصیت ارتجاعی، مقاومت، اثر “پوست حجیم” را افزایش می دهد و خطوط ریز را می پوشاند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.