کیک سنتی خانگی که تا یک سال نرم و تازه می ماند

حساسیت یا عدم تحمل گلوتن؟ یا شاید تصمیم گرفته اید که گلوتن نخورید، اما این نباید مانع از خوردن کیک شکلاتی شود.

این کیک سنتی خانگی شکلاتی خشک یک کیک بدون گلوتن است که آن را به یک کیک سالم تبدیل می کند. آیا می دانستید که خوردن بدون گلوتن فواید زیادی برای سلامتی دارد.

مانند افزایش سطح انرژی، کاهش وزن سالم، کمک به هضم غذا و از بین بردن خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها؟ این کیک شکلاتی بدون گلوتن را امتحان کنید، من آن را دوست داشتم.

این اشتباه است که بگوییم یک رژیم غذایی سالم بی مزه و بی مزه است. اگر عاشق شیرینی هستید و مراقب سلامتی خود هستید، واقعاً مجبور نیستید سازش کنید.

می توانید جوانه های چشایی خود را ناز کنید و در عین حال تناسب اندام بمانید. من می توانم رژیم غذایی خود را حفظ کنم و از تمام آن شیرینی های خوشمزه لذت ببرم. بنابراین دفعه بعد که کسی بگوید کیک ها نمی توانند سالم باشند، پاسخ خواهید داشت: کیک های سالم وجود دارند.

به خوبی می توانیم تصور کنیم که این سوال عاشقان شکلات را هم درد دل می کند و هم میل ناگهانی به شک. ما آن را به شما اعطا می کنیم، زیرا اکثر ما عاشق این رفتار هستیم.

کیک

از آنجا که بله، به راحتی نمی توان این لذت کمی از طعم را با مزایای سلامتی مرتبط کرد. بیایید نگاه دقیق تری به موضوع بر اساس تحقیقات علمی بیندازیم.

بر اساس مطالعات مختلف، کیک شکلاتی ایده خوبی برای شروع روز شماست. به گزارش سایت nutritioninsight، محققان دانشگاه تل آویو قبلاً در سال 2012 به این سؤال پرداخته بودند. دومی ادعا کرده بود که قرار دادن یک تکه کیک شکلاتی در صبحانه به جلوگیری از هوس خوردن شکر در بقیه روز کمک می کند.

بنابراین این به معنای کم‌مصرف یا عدم مصرف میان‌وعده است و این با بیان اینکه صبح بهترین زمان برای مصرف کربوهیدرات است. حتی اگر به معنای انتخاب بین یک ماست ارگانیک یا یک کیک شکلاتی باشد، این دومی است که باید طبق نظر آنها مورد علاقه قرار گیرد.

سان گزارش داد که محققان دانشگاه سیراکیوز در نیویورک عادات غذایی 968 نفر را بین سنین 23 تا 98 بررسی کردند.

آنچه به این نتیجه رسیده است این است که شکلات تلخ می تواند تأثیر مثبتی بر حافظه شما داشته باشد و به مغز کمک کند تا اطلاعات را راحت تر پردازش کند.

علاوه بر این، مصرف منظم صبحگاهی به طور قابل توجهی با عملکرد بهتر کار مرتبط است. البته به شرطی که آن را به غذای اصلی صبحانه تبدیل نکنید، بلکه بخشی از یک کل متنوع باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.