مردی که گلاب ربیع اصفهان را به جای ضد یخ در خوردرو می ریزد

سایر محصولات گل رز از گل رز می توان برای تهیه بسیاری از محصولات دیگر استفاده کرد، از جمله: گل رز خشک: از خشک کردن گلبرگ ها و جوانه های رز تهیه می شود و گلبرگ های خشک شده را می توان به غذا اضافه کرد، مانند خوردن آن با شیر.

زیرا در فرآیند هضم مفید است. روغن گل رز: روغن گل رز از تقطیر گل رز استخراج می شود و رنگ آن به دلیل غلظت زیاد آن مات و زرد است و همچنین لازم به ذکر است که این محصول یکی از محصولات رز گران قیمت می باشد.

عصاره های آبی، اتانولی و کلروفرمی گل رز: این مواد از گل، گلبرگ و میوه گل رز وحشی استخراج می شود و برای اهداف تحقیقاتی استفاده می شود.

گلاب ربیع اصفهان مایعی است که از آب و گلبرگ های گل رز تهیه می شود و به دلیل بوی مطبوع آن معمولاً به عنوان خوشبو کننده غذا استفاده می شود و کاربردهای دیگری نیز دارد.

زیرا دارای آنتی اکسیدان های بسیار قوی است و از آن استفاده می شده است. در پزشکی برای دوره های طولانی، قدمت آن به قرن هفتم باز می گردد.

افزودن گلاب به آب ممکن است به دادن طعمی مطبوع به آن کمک کند و بنابراین مخلوط کردن آنها ممکن است باعث افزایش نوشیدن آب در برخی افراد شود.

گلاب

کریستال باچی، رئیس سندیکای رژیم غذایی در لبنان، در مورد فواید نوشیدن گلاب با آب، درباره موضوع زیر چه می گوید:

کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه:

کاپیتان کریستال باشی در ابتدا می گوید: «نوشیدن گلاب همراه با آب فواید زیادی برای سلامتی دارد، از جمله کاهش خطر عود سنگ کلیه و ننوشیدن آب کافی منجر به سنگ کلیه می شود و همچنین در افراد جوان، آب به سنگ کلیه کمک می کند. غلظت املاح و مواد معدنی را کاهش می دهد.»

در ادرار که عامل اصلی تشکیل کریستال های جامدی به نام سنگ کلیه است و هر چه احتمال تشکیل آنها کمتر باشد، غلظت ادرار کمتر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.