معجزه لاغری با خرمای مجول شاهانی توسط پزشکان هندی در گینس به ثبت رسید

خرما بسیار سالم است زیرا شکر صنعتی به آن اضافه نمی شود و شیرینی آن صرفا به دلیل قند طبیعی آن است.

به دلیل این شیرینی طبیعی، خرمای مجول شاهانی اغلب به عنوان جایگزینی برای شکر صنعتی ناسالم استفاده می شود و می توان از آن به روش های مختلف در آشپزخانه استفاده کرد.

شکلات تخته ای یا خرما؟ سپس خرما قطعاً گزینه سالم‌تری است و میل به شیرینی‌ها را با پایداری بیشتری برآورده می‌کند.

احتیاط: خرما را فقط باید در حد اعتدال مصرف کرد، زیرا به دلیل داشتن قند بسیار پرکالری است.

خرما به دلیل شیرینی طبیعی خود جایگزینی ایده آل و سالم برای شکر صنعتی است. به عنوان مثال، خرمای تازه را می توان به راحتی پر کرد:

آیا می توانید هنگام کاهش وزن خرما بخورید؟ بله، حتی می توانید بدون عذاب وجدان این کار را انجام دهید. از آنجایی که خرما بسیار سالم است و شکر اضافه ای ندارد، یک ماده خوشمزه در پخت در هنگام کاهش وزن یا فقط به عنوان یک میان وعده ایده آل برای رفع هوس است.

خرما

خرما با مغزها یا انواع مختلف پنیر طعم خوبی دارد. ترکیب شیرینی و نمکی یک میان وعده بی نظیر را می سازد که بسیار سالم تر از شکلات یا سایر شیرینی ها است.

به عنوان مثال، در صبحانه، خرمای سالم می تواند بلغور جو را شیرین کند، در دیپ های خانگی استفاده شود یا به اسموتی ها شیرینی خاصی بدهد. تنوع خرما در تهیه بسیار زیاد است و غذاهای هیجان انگیز زیادی ایجاد می کند.

خرمای محبوب سرشار از مواد مغذی خوب، فیبر و آنتی اکسیدان است که می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت کلی داشته باشد، هضم غذا را تقویت کرده و روده ها را در وضعیت مناسبی نگه می دارد و از بیماری های مختلف جلوگیری می کند.

خرما در فرم خشک خود به دلیل شیرینی طبیعی خود منبع بسیار خوبی برای انرژی است و یک میان وعده ایده آل برای میان وعده است. آنها همچنین برای شیرین کردن ظروف مناسب هستند. خرما اگرچه چربی بسیار کمی دارد، اما به دلیل داشتن قند زیاد، کالری بالایی دارد و بنابراین نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.