دانشمندی که با گرانول پلی اتیلن سبک پروتز لب ساخت

پلی اتیلن متقاطع به طور فعال در تولید لوله های تحت فشار برای تامین آب سرد و گرم استفاده می شود. علاوه بر این، در ساخت عناصر سیستم های گرمایشی و مصالح ساختمانی خاص استفاده می شود.

یک کارخانه تولید گرانول پلی اتیلن سبک ممکن است شامل چندین خط تولید برای تولید محصولات مختلف باشد: فیلم های پلیمری، کیسه ها، درپوش ها، ظروف، لوله ها، درب بطری ها و موارد دیگر.

سازماندهی چندین جهت در یک زمان ضروری نیست. ورود به بازار پلیمر به عنوان تولید کننده فیلم ها و کیسه های پلی اتیلن مناسب تر است. پس از ایجاد یک تجارت پایدار، می توانید به تدریج دامنه محصولات را گسترش دهید.

تجربه عملی نشان می دهد که تولید پلی اتیلن در روسیه تضمین شده است که سطح سودآوری حداقل 15٪ را فراهم کند. قبل از شروع پروژه، باید مراقب صدور مجوزها باشید.

شما باید از مدیریت شهری، نظارت انرژی، ایستگاه بهداشتی و اپیدمیولوژیک، آتش نشانان و خدمات محیط زیست بازدید کنید. اگر از نزدیک به این مسائل نزدیک شوید، می توانید مهلت یک ماه و نیم را به طور کامل رعایت کنید. هزینه های سربار فقط 15-20 هزار روبل خواهد بود.

گرانولگرانول

قبل از شروع به سازماندهی تولید محصولات پلی اتیلن، در مورد موضوع دفع زباله به دقت فکر کنید. به هیچ عنوان نباید ضایعات پلاستیکی را در زمین دفن کنید یا بسوزانید. اول اینکه به محیط زیست آسیب زیادی وارد می کند. و ثانیاً این گونه اقدامات با مجازات جدی مواجه است.

ساده ترین و ارزان ترین راه، بردن ضایعات پلیمری به کارخانه فرآوری پلاستیک است. اما باید در نظر داشت که چنین گیاهی ممکن است در منطقه شما نباشد.

اگر تولید پلی اتیلن بازیافتی برنامه ریزی شده است، بهتر است ترتیب تولید کیسه های زباله را بدهید. برای این کار باید هزینه های اضافی برای خرید خط تکنولوژی بپردازید.

اما در نهایت، هزینه ها با فروش سریع کالاهای محبوبی که تقاضای ثابتی در بین مردم دارند، جبران خواهد شد.

انتخاب خطوط تولید امروزه بسیار زیاد است. به عنوان مثال، فهرستی از ماشین‌ها و واحدهایی که برای تولید فیلم مورد نیاز خواهند بود را در نظر بگیرید که بسته‌های خانگی بیشتری از آن شکل می‌گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.