گلاب دو آتیشه سبب حساسیت فوتبالیست معروف به غذاهای خاصی شد

گلاب پس از پاکسازی روزانه به راحتی می تواند جایگزین تونیک صورت شود. به سادگی با یک پد پنبه ای روی پوست مالیده می شود یا به عنوان ماست صورت روی پوست اسپری می شود.

حتی در تابستان، آب معطر یک طراوت مطبوع است، در هنگام افزایش دما پوست را تسکین می دهد و به آن درخشندگی سالم می بخشد.

گلاب دو آتیشه نه تنها برای روتین مراقبت از صورت مفید است، بلکه برای کل بدن نیز مفید است – پس از اصلاح اثر آرام بخش دارد زیرا از تحریک پوست جلوگیری می کند.

گلاب نه تنها برای مراقبت از پوست لخت مناسب است، بلکه می توان از آن در ترکیب با آرایش نیز استفاده کرد. به عنوان یک اسپری تنظیم کننده، آرایش را اصلاح می کند و به پوست ظاهری تازه می بخشد.

بوی خوش گل رز به عنوان یک عارضه جانبی مورد تمسخر قرار نمی گیرد (کلمه کلیدی: رایحه درمانی!).

گلابگلاب

گلاب همچنین برای از بین بردن آخرین بقایای فونداسیون و شفاف شدن رنگ چهره نیز مناسب است. برای این کار یک پد پنبه ای را با آب خیس کنید و روی صورت و گردن خود بمالید.

پاکسازی طبیعی پوست به ویژه زمانی که روغن نارگیل با چند قطره گلاب مخلوط شود به خوبی عمل می کند. به ویژه برای پاک کردن آرایش چشم خوب عمل می کند. ریمل تقریباً زیر پد پنبه ای خیس شده آب می شود.

پف چشم با گلاب در کمترین زمان ممکن از بین می رود. چگونه کار می کند؟ بسیار ساده است: غبار ظریف روی ناحیه پوست قرار دارد و اثر خنک کنندگی آن را بیدارتر می کند. این اثر با اثر ضد احتقان عصاره گل رز افزایش می یابد.

آنچه برای پوست مفید است برای مو نیز مفید است. گلاب به عنوان یک آبکش یا حالت دهنده مو، باعث درخشندگی موها می شود. بعد از شستن موها، نوک و طول های خشک شده با حوله را با چند اسپری گلاب درمان کنید.

بوی بهشتی دارد و موهای خشک یا شکننده را تغذیه می کند. آب همچنین به شوره سر، خارش یا چربی پوست سر کمک می کند زیرا باعث تحریک تجدید سلول می شود. ترکیبات فعال گل رز پوست حساس را تسکین می دهد و چربی اضافی را بدون اثر خشکی از بین می برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.