لامپ زنون سوناتا وای اف می تواند تا انتهای مسیر شما را کاملا روشن نمایید

اگر به دنبال راهی برای شرکت در تست نور رایگان هستید، باید چشم و گوش خود را باز نگه دارید. در بیشتر موارد، وزارت حمل و نقل، باشگاه های اتومبیلرانی مانند ADAC و برخی انجمن ها سالی یک بار چک را رایگان ارائه می دهند.

تاریخ اغلب لامپ زنون سوناتا وای اف در ماه اکتبر است. زیرا در این برهه از زمان، رانندگان باید به هر حال با مقدمات زمستان سر و کار داشته باشند،

به عنوان مثال. ب. تغییر لاستیک از لاستیک تابستانی به لاستیک زمستانی. اتفاقاً در برخی از کارگاه ها، چک نور بخشی از خدمات رایگان مشتری است. ارزش پرسیدن را دارد.

تنظیم اولیه دقیق سیستم روشنایی معمولاً تنها با دانش تخصصی کافی و تجهیزات ویژه و در یک پارکینگ کاملاً هموار انجام می شود. کالیبراسیون در کارگاه را نباید با تنظیمات نور ساده ای که هر راننده باید برای ماشین خود انجام دهد اشتباه گرفت.

کلاس‌های وزنی مختلف معمولاً از طریق یک چرخ تنظیم کوچک در کابین انتخاب می‌شوند. چرا انجام تنظیمات مهم است؟ توزیع وزن در وسیله نقلیه بر همسویی چراغ های جلو تأثیر می گذارد.

لامپ

یک ماشین با بار کامل شیب z دارد. ب. به محور عقب. در نتیجه تابش نورها بیشتر به سمت بالاست.

به خصوص در ماه‌هایی که هوای ناپایدار و نوسانات شدید دما و همچنین پس از عبور از کارواش وجود دارد، اغلب اتفاق می‌افتد که چراغ‌های جلوی خودرو مه می‌زند.

استفاده نادرست از شوینده های پرفشار در هنگام شستن وسایل نقلیه نیز می تواند باعث ایجاد رطوبت در لامپ ها و کدر شدن آنها شود. اگر سیستم تهویه سیستم های روشنایی سالم باشد، معمولاً سطوح پس از مدت کوتاهی خود به خود خشک می شوند.

رانندگان معمولاً با توجه به موارد زیر می توانند از رطوبت در چراغ های جلو جلوگیری کنند:

محفظه های لامپ به درستی بسته شده اند. هنگام تمیز کردن وسیله نقلیه با یک پاک کننده فشار قوی، جت آب باید حداقل 30 سانتی متر دورتر باشد.

اگر شبهه وجود داشته باشد که سیستم تهویه دیگر به درستی کار نمی کند، بازدید از کارگاه وضعیت را روشن می کند.
اگر واقعاً مقدار زیادی آب به چراغ جلو نفوذ کرده است، لازم است آن را خارج کرده و کاملاً خشک کنید. به هیچ عنوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.