کیف مدرسه 1401 زیباترین کیف قرن معرفی شد

والدین نقش برجسته ای در کمک به کودک برای انتخاب کیف مورد نظر خود دارند اما نظر و انتخاب خود را تحمیل نمی کنند بلکه باید به سلیقه کودک احترام بگذارند.

گاهی اوقات مادر جذب یک کیف مدرسه 1401 زیبا می شود و آن را برای فرزندش شیک می داند که کیف مدرسه متفاوتی را کاملا متفاوت با سلیقه مادر انتخاب کرده است.

در این صورت مادر باید به آنچه دختر انتخاب کرده احترام بگذارد. نقش والدین در انتخاب کیف مدرسه برای فرزندشان به نکات زیر محدود می شود:

ابتدا کودک را به انتخاب کیف هایی با رنگ های روشن تشویق کنید، به خصوص در سال های اول مدرسه. رنگ های روشن مانند زرد و نارنجی زیبا هستند و نور و مثبت بودن را منعکس می کنند و در هنگام حمل کیف چشم نواز می شوند.

اولا، یک کیسه با تکیه گاه کمری ضخیم باید از پشت انتخاب شود تا از ستون فقرات حمایت کند.

دوما، اگر کودک کیف “تریلر” را انتخاب کرد، والدین باید توجه داشته باشند که دسته آن بلند است تا کودک مجبور به خم شدن نباشد.

سوما، والدین در خانه و معلمان در مدرسه باید به کودک یاد دهند که چگونه کیف مدرسه خود را مرتب کند تا فشار وارده بر ستون فقرات کاهش یابد و حرکت دانش آموز در هنگام حمل آن آسان شود.

چهارم، اهمیت حمل نکردن وسایل غیر ضروری برای کاهش وزن کیف را برای کودک توضیح دهید.

پنجم، تمایل به خرید کیف های سبک مدرسه.

کیف

در سطح سلامت، خطر کج شدن و انحنای ستون فقرات یا انحنای آن به سمت جلو وجود دارد که به شدت بر ریه در تنفس تأثیر می گذارد و دانشمندان به بروز مشکلات در عضلات گردن، کمر، پاها و پاها اشاره می کنند. در پسران در نتیجه حمل کیف های سنگین. همچنین مطالعات متعددی ارتباط بین کیف سنگین و سردرد را تایید کرده است.

برای جلوگیری از این مشکلات می توان موارد زیر را اعمال کرد:

• یک کیف مدرسه سبک و متناسب با جثه کودک بخرید و آن را فقط بر اساس رنگ یا شکل آن انتخاب نکنید.

• عرض کیف از عرض شانه های کودک بیشتر نباشد و همچنین نباید تمام پشت او را بپوشاند.

• کیف باید “طراحی شده برای کودکان” باشد، به این معنی که باید کمربند بسته شود تا آن را به بدن و ستون فقرات نزدیک کند و از پیچ خوردگی محافظت کند.

• وزن کیف نباید بیشتر از 15 درصد وزن کودک باشد.

• مراقب باشید کیف را اشتباه حمل نکنید، مثلاً آن را روی سر بگذارید یا روی یک شانه حمل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.